Monday, October 25, 2010

WTF!!!

hu shud i blif nw??
smetng i c thru my eyes...
dnt lie me...
i notice dat..
is ok..
de lz year 4 ur at here..
im waiting 2 go kl asap!!!
i hate here!!!
full of bad memory!!!
yterday let me c smetng dat let myself faint again..
shud i ask properly??
any use??
no!!!
y u noe dat i wil faint u stil do dat??
im facinn my exm rite nw do u noe!!!
u promis me dat u wil clbrate b'day v me even v hv break up!!!
bt nw!!! wad ur promis!!!!
even msg u aso dwn rply!!!
cn u jz und my feel??
u cn put down within few day..
bt do u tnk dat me cn??
no!!!
u say b4 dat u wil tke cre me alw!!!
bt dat day i msg u..
i dwn c doc anymur!!!
u wad aso dwn rply!!!
r u hate me nw??
y wad u say b4 al aso 4gt it??
i mis u badly..
bt do u??
no..
cz ad gt othr gul mur pretty n gd den me bside u??
wad my fren told me..
i dwn blif..
cz i noe u nt dat kind of ppl..
i blif on u...
gastric cmin 5 me bek..
is gd news!!!




感觉累了。。多么的想让自己消失。。
在你心目中还有我这个人的存在吗??
你已经把我忘得一干二净了吧。。
哈哈。。真是个笑话!!!
我给你要的时间!!!
而你把我给你要的时间通通给忘掉!!!
你说可能会有机会!!
可是那些都给别人了吧。。
听说最近你跟好多人信息。。
可是我信息你就是不回!!!
你有必要那么样对我吗!!!
你不是对我说过你开始不喜欢对着电话吗??
不是不喜欢信息了吗??
我真的以为我自己能站起来!!
当我就快站起来时!
我遇到了打击!!!


我把你当好朋友。。可是你却怎样?
我承认我有时的脾气真的很难顶。。
可是你也不是吗??
我又不是在写你。。而你却以为我写你
好累!!根本就没人了解我!
我的离开和消失世界就太平了!!!



最后。。
好想说。。
我还爱着你。。
我真的不想没有你!!
没有你的日子已经有1个月又6天了!
好不习惯。。

No comments:

Post a Comment